Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-16 of 16 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017White paper как один из эффективных инструментов на рынке B2BЗеленкова, А. Д.; Костюкевич, Е. О.; Zelenkova, A. D.; Kostyukevich, E. O.; Гуртовой, А. А.ThesisРусский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ThesisРусский
2013Wев-сайт как инструмент маркетингаШункевич, А. Г.; Шамукова, Н. В.ArticleРусский
2018Influencer marketing: modern development tendencies and challengesKorestashova, A.ArticleАнглийский
2019Marketing communication on the Belarusian marketKomalova, V.ArticleАнглийский
2019Как белорусским компаниям привлечь иностранные инвестиции. 10 маркетинговых инструментовЮницкий, В. В.ArticleРусский
2020Marketing communication as a key to success for modern businessShamich, M.ArticleАнглийский
2020Internet marketing tools for industrial enterprisesKuzmich, A.ArticleАнглийский
2017Nostalgia marketing and its influence on consumer preferenceKirik, A.ThesisАнглийский
2022Marketing communications in modern businessKalegova, E.ArticleАнглийский
2022Эффективные инструменты продвижения интернет-магазинаМурадян, Д. Ю.; Лузикова, А. А.ArticleРусский
2022Внутренний аудит маркетинговых инструментов в торговлеКислица, Е. С.; Груздин, Е. К.ArticleРусский
2023Современные инструменты продвижения в маркетингеКлимашевская, В. И.ArticleРусский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V.; Grishchenko, S.ArticleАнглийский
2006Site corporatif comme un nouvel outil du marketing dans l'economie de marche du BelarusПинчук, И. Н.-Французский
2023Подкаст – экологический проект будущегоБанчук, Е. М.; Романчук, А. А.ArticleРусский
Results 1-16 of 16 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next